ja jag vet jag har blivit en sån där som jag hatar typ haha en sån där kär jävel. varit mkt skit med J men känns så bra nu. visst vi har bråk men inga kmr i närheten av vad vi har haft förut. är tebax till o vara så där jävla kär som ja va för några år sedan. du vet tänker på han hela tiden, planerar, är en riktig jobbig människa just nu tkr ja själv haha.. tror jag får ta o skyll på våren faktiskt fast än det bara regnar nu så är blommor utslagna... jag ska försöka o skärpa mej haha...  vi har bokat semester och kmr åka till england i slutet av  juli längtaatr har en period av att jag saknar england vet inte vrf haha... ne nu ska ja packa åker till landet hela helgen ska bli så skönt min man ska se fotboll på söndag så tror vi kmr hem då men får se va helgen beslutar :) go city säger ja bara måndag ska vi till east west o äta middag sen gå på bio o ha en liten dejt night. medans lilly är med mormor o morfar.
så vi får vara lite ensama oxo :) kan behövas :P

Kommentera

Publiceras ej