varit en lång lång vecka o än är den inte slut!! på söndagen fick ajg nog av allt kissande i sängarna av ted. och jag har gett ahn chanser i förra lgh kissa han i mina skor och bajsa på mattan! o häs kissa han en gång i våran säng o 2 ggr i lillys säng o två ggr i hallen jag palla lixom inte mer la ut han på fb sidan och skicka sms till hans förra ägare o sa att han kissat en gång för mkt nu orka inte! så hon kom i hämta han fick dock ett långt sms av henne idag att jag ljugit om att han kissat inne för han har inte kissat inne hos henne o jag bara ljög o hon hoppades att jag inte skulle ta mej an någon mer katt för jag kunde minsan inte ta hand om katter! då blev jag riktigt jävla förbannad! är det något jag inte tål är det att folk säger att jag inte är djurvän ok spindlar räcknas inte men katter jag har ju för fan t.o.m min diesels tassar intatuerade, o pelle hade ja oxo lagt ut men fan kan inte lämna bort han haft han sen kattunge han är allas våran snarkande bebis. så han blir kvar! men fan va så arg i morse!!! sen åkte vi till mormor o morfar o lugna ner mej o så hade vi mysdag... så nu sitter ja i soffan o kollar nottinghill lilly ligger i vrider o vänder sej i sängen.. imon ska hon med mej till jobbet en studn ist  för dagis o sen kmr mamma o hämtar henne sen blire myskvälll mde jennie på lördag ska vi på ko utsläpp så spännande :)

Kommentera

Publiceras ej