åh är så trött efter dagen. skulle bli en sån där slappa dag gick dock inte så bra.. åkte på kalas hos morbror sen körde vi hem mormor och bar in ved till dom... åkte hem och börja tvätta då nånav mina kära katt jävlar har kissat i sängen både min och lillys så tvätt på allt o dt knasigaste är att dom gjorde det när både ja o lilly sov inatt jävla idioter!! ut ska dom o dt är snarast!! gick till mamma halv 1 o kom hem runt halv 6 börja tvätta o köpte lite mat sen kom tog vi ett bad/dusch och sen kom jennie och vi åkte iväg o hämta hem tvn och tog en max hos henne. hem igen o lämna tvn o nu har jag hållt på o plockat o plockat! blir tokig o jag vill ha allt klart tills imon fråga mej inte vrf men jag är sån vill ha saker klara tills mannen kmr hem! varit så slö hela veckan så kände att jag skulle ta tag i i det hela.. iaf kommit någonstans nu väntar ja bara på att jennie ska komma tebax sen blire sängen o håller tummarna att inge piss inatt då blir ja tokig! hittat 3 ställen nu dom pissat om ja bara visste vem av dom det var... men iaf börjat gå ut med ted i koppel nu så till nästa helg blir han utekattt om jag går ut lite varje dag. så får vi se om pelle vill ut o hänga gäng han med. tror dom skulle behövva det!

Kommentera

Publiceras ej