ja tack som fan!!! jag köpte en köks lampa för typ 6 månader sen till mitt kök på krukmakaregatan från myrorna så ny o ny men ändå skulle sätta upp den här men då gick d inte för att sladden inte gick in i uttaget. och vad gör då denna kvinna ringer på nån karl? hell no... jag tar fram min kniv o skruvmejsel öppnar upp kontakten tar ut sladdarna där i o knippsar upp den nya sladden jag köpt lödar om dom o kopplar ihop dom o funkar det visst fan gör det det.. vem fan behöver en karl när man är så händig som mej.. :) här kan man snakka självständig... idag är för överigt varit seg. kmr lixom inte igång... så mkt i huvudet om gårdagens fight. morfars operation igår och flytten... fighten är dock löst men morfars operation kanske inte gick som den skulle så oroligheten har tagit över mej. tröttthelt i hela kroppen för lgh ser ut som den gör... men ska ta mej i kragen ska bara gå förbi mor o hämta lite gardiner så kmr nog linn hit sen så får vi snakka lite skit o umgås lite mer :) va ju trots allt 2 dagar sen nu haha...  ni ska få bilder på nya lgh men inte orkat lr hittat kameran än... igår var vi vid slottet med mamma och kolla majbrasan medans joe o pappa satt o kolla fotboll city vann en glad man kom hem sen :) tänkte attt jag skulel hitta en keps till lilly nu när det böörjar bli så soligt ute inte så kul o inte kunna se när hon är ute.. ne om jag skulle ta tag i mitt liv lite... boka tvätttid oxo.. aja så mkt måsten så lite tid o ork...

Kommentera

Publiceras ej