asså var tar tiden vägen? jag hinner inte med allt jag vill göra?! nu har det varit full rulle i flera veckor och tiden bara försvinner... som denna vecka... måndag joe va här så söndagar måndagar är alltid joe time sen åkte han jumåndags kväll så då kom jennie förbi o myste, tisdag ja va fan gjorde jag då? ja skit samma onsdag vare dax för o träffa selma sen vidare till syrrans uppsträdande is kolan så bra va hon men kunde inte va kvar på hela så åkte hem efter halva. idag sket lilly o ja i allt o åkte hem o bara tog det lugnt har nu rensat i förrådet och gjorrt fint i lillyhs rum. nu ligger ja i soffan imon ska ja köpa nys skor till bebbben sen köpa mat o sen hem o packa o sova upp 6 på lrödag o ta oss till tåget o 08 sen kvällen rynnigne på eurofest sen hem sömdag morsdag! måndag joe time tisdag kmr J torsdag middag med jobbet! ja behöver jag fortsätta??? vänner sorry men ddet är så jävla mkt... jag hinner inte med allt... plus att jobbet är så jävla mkt nu fy fan orkar inte ens tänka på allt jag måste göra!!

Kommentera

Publiceras ej